maandag 18 november 2019

Nieuwe eigenaar Slippersnet


Nieuwe eigenaar Slippersnet

Na ruim 17 jaar Birkenstockdealer te zijn geweest met een online webwinkel in Birkenstockslippers, heb ik een tijd geleden besloten om mijn website Slippersnet te verkopen. In december krijgt Slippersnet een nieuwe eigenaar.

Voor u als klant verandert er niets. De nieuwe eigenaar neemt de website over en vrijwel alles blijft hetzelfde. Slippersnet blijft lid van Thuiswinkelwaarborg, het KiyOh klantenreviewsysteem blijft behouden, de samenwerking met Multisafepay wordt voortgezet, kortom, u kunt net als voorgaande jaren in de toekomst veilig en snel online Birkenstockslippers bestellen. Ook de Facebookpagina van Slippersnet en het Twitteraccount blijven bestaan.
U hoeft zich nergens zorgen over te maken, ook niet als er sprake zou zijn van retouren of garantie e.d., want de Algemene Voorwaarden waaronder u een aankoop heeft gedaan blijven gewoon van kracht. Wat verandert in de toekomst zijn het telefoonnummer en de locatie van Slippersnet.
De vestigingsplaats blijft ’s-Gravendeel en het mooie is dat ook in de toekomst slippers op afspraak afgehaald kunnen worden op locatie.

De nieuwe eigenaar is niet helemaal ‘nieuw’ op het gebied van schoenen. Met jarenlange ervaring in de retail, alsook in de schoenenbranche en na een aantal maanden van inwerken bij mij is zij klaargestoomd om de website over te kunnen nemen.

De naam van de toekomstige eigenaar van Slippersnet is Bianca Hänsch.
Bianca is eigenaar van Bandromea,
 een bedrijf met een prachtige zoutkamer (halozouttherapie) en vooral gericht op gezondheid van de mens.
Een merk als Birkenstock sluit daar heel mooi bij aan.
Bandromea is gevestigd aan de Mijlweg 23 te ’s-Gravendeel. 

Ik heb er alle vertrouwen in dat Bianca Slippersnet succesvol zal voortzetten en ik wens haar dan ook alle succes. De mensen met wie ik jarenlang zaken heb gedaan wil ik vanaf deze plaats hartelijk danken voor de prettige samenwerking. Het zijn teveel personen om iedereen in dit blog afzonderlijk te bedanken, maar één persoon in het bijzonder ben ik wel heel dankbaar. Degene die van begin af aan mij het vertrouwen heeft geschonken dat Slippersnet succesvol zou worden, die mij alles heeft geleerd over het merk Birkenstock en die het mede mogelijk heeft gemaakt dat ik officieel Birkenstockdealer mocht worden is Sabine Vorstadt van Birkenstock Duitsland. Een bijzondere vrouw met een warm hart, aan wie ik veel te danken heb. En last but not least ….

Ik wil u, mijn vele klanten bedanken voor het vertrouwen wat u mij en mijn bedrijf al die jaren heeft geschonken. De afgelopen 17 jaar werkzaam zijn als Birkenstockdealer is een periode geweest waarin ik met heel veel plezier binnen mijn bedrijf Slippersnet heb gewerkt, mede dankzij u!.

Na deze datum vinden er achter de schermen een aantal werkzaamheden plaats om aanpassingen te doen aan de website voor de overname door Bianca. De website blijft gewoon online, zodat u altijd  informatie terug kunt vinden als u vragen heeft. Het mailadres klantenservice@slippersnet.nl blijft gewoon beschikbaar voor al uw vragen over slippers of over Slippersnet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten